onsdag 25 augusti 2010

Syskonkärlek

Nu var det så där länge sedan min mamma skrev något igen! Jag försöker faktiskt få henne att skriva lite oftare, men hon bara säger att hon måste fixa sitt företag... Vad det nu kan vara? Hon säger iaf att det kommer bli bra och hon håller på och målar och ändrar om bland möblerna här hela tiden! Att hon ska göra det hos andra är väl en sak, men måste hon flytta allt här, i MIN borg??

Ja ja, jag lyckades iaf slita henne från ommöblerandet i lördags och alla mina människor packade sig in i vår bil och åkte till min syster Miranda! Och sååå kul vi hade!! Vi var där i flera timmar och jag ville aldrig vila eller åka hem, hon hade ju världens bästa trädgård ju! Vi var ju inomhus med (min mamma var helt salig, hon var mer imponerad av huset än gräset - hon är ju helt knas hon!)

Här kommer lite bilder:
Vi har inte setts på så länge att det inte går att undvika att prata i mun på varandra! Det är ju så mycket som hänt sedan sist!!

Riktig syskonkärlek! 

Säg Aaahhh! Vem har tappat mest tänder??

En hög med Ridgebackvalpar, tack!

Vapenvila i ca 30 sekunder, ok??

Aaaaalddddrrrriiiiiiiiggggg!!! Kull! Du tar!!

Dansa, dansa, dansa!!

Men, vad är detta? EN pinne till TVÅ hundar?? Snålt!

Kan vi dela??

Hoppas vi snart kan leka igen, systra mi!
Ikväll är det valpkurs! Förra gången fick jag inte följa med, för det gick kennelhosta i Svedala, men nu ska jag åka med. Sen har mamma sagt att vi ska åka tåg hem - har ingen aning om vad det är för något, men det kanske kan bli kul? Jonton gillar det iaf!

Min mage är bra!! Jag har nu äntligen fått mitt valpfoder, jag äter det helt torrt och får lite Vi-Siblin till varje skål. Jag har tom fått godis igen! Det var visst mycket fibrer i det mamma köpte så hon vågar ge mig det och jag tycker jättemycket om det! Det är så skönt att må bättre nu. Jag kan sova ordentligt igen med, eftersom det inte känns oroligt i kroppen längre. Mamma såg dock inte ut att må så bra i sin mage när hon fick räkningen från labbet idag, speciellt eftersom vi inte fått reda på något resultat än heller... 

Nä, nu ska jag sova lite! Love love love, till alla mina fans!

2 kommentarer:

susanne sa...

oh, så söta bilder!

Puss från mamma Bonnie

Hos Jorunn sa...

Utrolig herlige bilder!!! Så bra at magen din er fin igjen, Scooby og så håper vi magen til mamma blir bra igjen også. Nuss og klem fra Jorunn