fredag 17 september 2010

Bildbevis!


Hej mina fans!! 
Idag tänkte jag visa några kort på när jag tävlade, så ni faktiskt får se att jag verkligen var med!! 
Och sen måååste jag ju visa min underbara och duktiga handler Isabel Göransson!! Utan henne hade jag ju inte klarat det!!


Det är minsann inte lätt att hålla en hund som är hälften så hög som en själv och stark som en björn, men Isabel är stencool och håller koll på mig hela tiden. Och jag gillar henne så mycket så det är klart att jag är snäll mot henne!


Titta! Jag travade faktiskt lite... Men sen fick det vara nog - vill ju springa snabbt, inte sån här mestakt!! Fast min ia-mamma har sagt att jag måste lära mig att springa i mestakt med, annars hinner inte domarna med att titta på mig. Det är säkert för att jag är så fruktansvärt snabb, som hon vill underlätta lite för de där domar-människorna. Deras ögon är för långsamma!!



Här är vi! Det vinnande paret! 
Jag tror Bonniemamman ville visa att hon ju faktiskt också hade något med detta att göra, det är ju hon som födde denna vackra hund, dvs MIG!!



Visst är vi snygga??!!
På Malmö Valp tänker jag klå allihop och vinna igen!! Eller kanske bara vägra, vi får se hur jag känner när det är dags. 

Inga kommentarer: