söndag 17 oktober 2010

Hipp Hipp Hurra för mig och mina syskon!

Igår blev vi 6 månader!!
Tänk vad tiden går fort! Mamma säger ibland att det känns som om jag kom hit igår, vilket jag inte kan förstå alls. Jag är ju 15 gånger så stor som då och väger massor med kilon mer och allt! Hur kan hon missta sig?
Men iaf så har jag anpassat mig väldigt bra till mina människor. De säger att det känns som om jag bara kom in i familjen, fann mig och min plats och bara blev en av dem. Och DET tycker jag om att höra! Så många pussar och kramar och massa bus och sova i sängen-gos som jag får, så vill jag inte vara någon annanstans än här!
Här kommer lite bilder (hoppas jag) på hur jag firade min 6-månaders dag:
Att rysta med tång är kul!
Vilken vattenpöl!
Hej mormor! Titta vad duktig jag är som kom!
Näääj! Vad är det här för vattenpöl?? Den följer ju efter mig!!
Jag biter dig om du kommer åt mina tassar! Ja, skyll dig själv då!!
Jag sa ju åt dig, jag biter!!
Ok, detta var faktiskt superkul!
Jag hittade en kompis!
Kom och ta mig då!
Ok, jag tar DIG istället!
Titta, mormor! Jag kom tillbaka och kom direkt till dig!
Vänta på mig!!!!!!!!
Hej hopp!!

Mamma säger att det är mest rumpbilder när hon försöker ta kort på mig, men ibland får jag ju ställa upp så hon får lite bilder till bloggen. Jag hade en helt fantastisk promenad i FRIHET och kopplet kom bara fram i slutet av promenaden eftersom vi var tvungna att gå vid vägen. Att få springa lös på stranden, tack mamma för världens bästa present!

Till alla mina fans:

1 kommentar:

Huset vid ån sa...

Vov Vov! Fina Scooby! Vilken stor o fin pojke du har blivit.....
Tänk om vi bodde närmre varandra då kunde min vovve Cecsar och du jaga o busa varandra på den där härliga stranden. Vilken tur du har haft som kommit till en sån fin familj som tar hand om dig på bästa sätt......NosPussar till dig från mig o Cesar! Vov, Vov,,,,,