torsdag 30 december 2010

Vaddå nytt år??

Är det någon som fattar vad människorna pratar om just nu?
Nytt år?? Vad är det??
Här planeras det och ska handlas och jag blir trött bara av att titta på dem, speciellt på mamma, som bara springer omkring hela tiden och flyttar saker och säger "Gör si, gör så". Nä, själv går jag och lägger mig istället!

Idag tvingade hon ut mig till fotbollsplanen! Eller ja, jag drog på ganska bra, men säg inget, jag vill inte att hon ska fatta hur kul jag tycker det är att springa där. Jag får vara lös på fotbollsplanen och det är så skönt! Fast jag får faktiskt vara lös lite här och där, ute i skogen tex, och eftersom jag fortfarande är en liten räddhare (säger mamma) så går jag ju inte i från henne och då är hon inte så orolig heller. Jag går faktiskt inte längre än 2 meter ifrån henne, jag törs inte...

Idag kom Alva och busade!! Vi har inte sett varandra sen förra inlägget - här har ju bara snöat och haft sig och min flicka blev ju halt efter förra busomgången så hon fick ta det lugnt i flera veckor... Men idag dök hon upp bakom en snövall!





Mamma har köpt en ny kamera och direkt måste man vara modell igen! *suck* Som om det inte räckte med en fotoknasboll i familjen, nu har jag fått en till på halsen. Men ok då, vacker som jag är, så ställer jag ju upp så klart! Men idag, ute i snön, då fick hon minsann jobba för att få några bilder *voff*

Ingen speciellt bra bild, men ja ja, snygg är jag ju iaf! *vov vov*
Nu ska jag fortsätta sova! Det tar på krafterna att vara kär!

Gott nytt år på er, alla mina fans!

Inga kommentarer: