torsdag 25 november 2010

Vitt från himlen!!

NU vet jag vad snö är!
And I love it!!!!

Fick nytt fint täcke igår! När jag fått på mig mitt gamla lilla täcke och ska sträcka på mig (självklart gör jag det EFTER mamma satt på det, inte FÖRE som hon vill) så säger mamma att det låter som om jag var Hulken, eftersom täckets kardborreband krasar är de öppnar sig! *voff* Det är kul! Och det är lätt att "springa av sig" eftersom det inte sitter fast ordentligt längre.
Jag brukar springa av mig det när jag leker med min tjej, Alva! Vi har så kul ihop och nu när jag varit sjuk så har vi inte fått leka så tro mig när jag säger att det var ett mycket kärt återseende på fotbollsplanen i måndags! 
Alva är söt!
Jag är kär i Alva!

Men mamma tröttnade på att spänna det gamla täcket om mig hela tiden och åkte iväg och köpte ett nytt igår! Och det är jättesnyggt!!



Tassavtryck värda lejonstatus!

Bilderna blev lite mörka men det är för att mamma bara hade sin mobiltelefon med sig ut men det går ju bra det med!

Nä, nu ska jag fnatta mig lite på benet och sen somna om vid elementet. Varmt och skönt!

Inga kommentarer: