måndag 14 mars 2011

Tävling på G

Snart är det tävling!
På lördag hoppas vi på att kunna infinna oss på Jägersro. Speciellt nu när det inte blev någon tävling för vår del i Hässleholm pga storebrors kräksjuka... Det märks att mamma är taggad, dock är hon ganska nervös över hur jag ska uppföra mig i ringen. Jag är ju inte känd för att kunna springa bredvid någon utan att hoppa och jag lyckades faktiskt fälla henne igår när vi gick ut, fast det var inte meningen! Dock slog hon i backen med dunder och brak (hon säger att hon gått ner i vikt, men jag vet inte det... *voff*) och eftersom hon höll i kopplet som jag drog i, så föll hon handlöst rakt ner på höften. Hon verkar ha lite ont idag... Får mysa med henne lite extra idag.

Här kommer en bild från husse:
Det är inte jag som är stor, det är han som är liten!

Inga kommentarer: