fredag 18 juni 2010

9 veckor!!

Idag fyller jag 9 veckor!! Och ingen är mer världsvan än jag! Jag kan allt och lite till!! Nu ska jag berätta mina hemlisar till er. Skor ska man bita i! Strunta i om dina människor säger nått konstigt ord Ne-j.. jag har testat att sluta när de säger Ne-j och då verkar de glada. De vet inte att det är min plan, för när de tittar bort sen, så tar jag skon igen! När vi har varit ute får man något som heter G-o-dis, det är suuuupergott! Min lejonmamma säger att jag är duktig när jag ger henne min tass för att få en G-o-dis, eller när jag sätter mig ner när hon säger Si-t-t. Och eftersom jag får något gott, så kan jag ju gå med på dessa konstiga upptåg - jag vinner ju!
Sen har lejonmamma några konstiga snören nere på sin päls (som hon kan TA AV SIG!!!?? Hon kallar den för Ja-kka...??) De snörena är superkul för de slänger och har sig och bara ropar på mig att bita i dem! 

Idag tog hon fram Ka-m-er-an. Ganska kul sak faktiskt! Så här blev det!
Jag är såå duktig på att äta!!


Här är jag! Visst ser jag vuxen ut? Jag är ju jättegammal nu ju!!


Sådan lejonmamma, sådant lejon!


För jag kan faktiskt klia mig själv nu! Det kunde jag inte i måndags när jag bara var liten och bara var 8 veckor! 


Scooby Doo - where are you?? Vaddå? Jag är ju här!! Ser du mig inte?? Bakom öronen!!


Scooby Doo - WHERE ARE YOU?? 
Ha ha ha, nu ser hon mig inte, nu när jag dragit täcket över huvudet, alldeles själv!! 

Nu är jag faktiskt trött på dig - nu får du sluta ka-m-er-a dig, nu tänker jag leka AS!

Jag SOVER!! Det sa jag ju till dig! 

Nospussar till alla!


1 kommentar:

Amor Delilah sa...

Hej Brorsan!!!
Kul att titta in! Hoppas att vi ses på valpträfen!!!

amordelilah.webgain.se