lördag 19 juni 2010

Utedag!

Idag har jag varit hos min mormormänniska och min morfarmänniska. Och min lejonmamma tog med mig till en loppis?? Varför vill man handla loppor?? Jag vill inte ha dem iaf. 

Förresten, ser min nos stor ut i den här??

Iaf, tillbaka till utedagen! Efter den där loppisen så skulle vi hem till de där mormor- och morfarmänniskorna. Och eftersom det är lite långt att gå och jag inte vill prova bilen än, så delar lillhusse sin sköna vagn med mig.

 
Detta är den bästa sovplatsen i hela världen! 
Min lillhusse är bäst! 

Min mormor och morfar har visst haft en hund innan mig? Jag har en del av hans saker, det tycker jag om, hans koppel är mycket bättre än mitt och sen hitta de den här lååååånga linan!! Då kunde jag springa så mycket jag ville på gården, eller nästan, min lejonmamma tyckte inte om när jag trängde mig in i buskarna med linan och inte kunde komma tillbaka. Min husse fick hämta mig på andra sidan och mamma fick dra igenom linan... utan mig i andra änden. Jag tyckte det var superkul!! Jag kommer absolut göra det igen!!

Sen blir man trött - jag är ju trots allt bara hund! Fast jag vet inte, för min lillhusse och min mamma säger att jag är deras lejon och det kan ju så klart stämma!

I brist på kudde, får man ta det som bjuds. 

Fast min tass är iaf mjukare än bordsbenet. Ja, det var allt från min utedag i trädgården. Min mamma tog massor med kort men jag sprang för fort - ingen kamera i världen kan fånga mig! Jag är nog ett lejon ändå!

Blöta nospussar från mig


Inga kommentarer: