måndag 21 juni 2010

Abbe, min kompis

Detta är Abbe, min kompis och mentor! Det var han som kom med de fina presenterna igår. Han människor är med jättehärliga, hans mamma hade en superkul kj-o-l på sig som slängde så fint fram och tillbaka framför nosen på mig - vem hängde på i kj-o-l-leken?? Joo, jag så klart!

Gissa vem som är jag??

Se så stor jag är! Jag når ju upp till hans ansikte ju! 

Vaddå, sitter på ena trappsteget?? Om jag ska nå upp till huvudet på stora Abbe så måste man väl ha lite hjälp?? De säger att RR-hundar är soffpotatisar, skulle detta bevisas med denna bilden, menar ni? Att jag inte "orkar" leka utan att sitta ner?? Äsch, ni är ju knasiga!!

En vakande tass kan vara bra när man är lite för snabb, är en mycket bra vakt. Man skulle kunna tro att Abbe är min pappa, för han vakar precis som en pappa gör.

Kolla vad fina vi är tillsammans! Nästan som om vi var släkt på riktigt!

"Å farsan Baloo ska lära dig allt han kan!!"

Jag kan fortfarande nå dina morrhår!!

Nospussar från mig!

Inga kommentarer: