onsdag 23 juni 2010

Min storebror och jag!

Även om vi inte riktigt kommer helt överens än, storebror tycker nog jag tar lite för mycket plats än, så är det äkta syskonkärlek mellan oss. Mamma säger att vi är mer lika än vi tror, vi älskar och samlar båda på pinnar och stenar, tex. Här kommer några kort på oss och DET är inte det lättaste, så mamma har gjort ett mycket bra jobb!
Myyyys!

Sova gott!

Dålig skärpa, sa mamma, men jag vet inte vad hon menar med det...

Att dricka vatten har jag blivit bra på, men ibland går det lite för fort:

Då hamnar en tass i skålen istället och då finns det så här fina avtryck på mattan sen.

Min uppfödare Susanne skickade en midsommarhälsning idag. Och då skrev hon om en rolig lek. Mamma hade visst lekt den innan, men inte jag och den var verkligen superkul! Men som den superhund jag är, så fattade jag såååå snabbt vad det var man skulle göra, här kommer beviset!

Toarullen till vänster är mitt första försök och vet ni, det låg GODIS i!! Toarullen till höger är mitt andra försök, så ni ser hur snabbt jag blev bättre på den här leken, eller hur? Mamma och husse var så stolta att jag fick ett försök till - hur kul som helst!!

Men nu är jag trött, så jag säger godnatt och 
blöt nospuss från mig



3 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Hei søte Scooby Doo! Så fine bilder!! Elsker bildene av deg og store gutten Abbe...det av deg sittende på trappen er så herlig!! Håper du får en flott midtsommer med familien din. Klem fra Jorunnavistac

Anonym sa...

Scooby doo bi doo, we love you!
Stor han ser ut nu killen,
hoppas vi ses snart!

Bamsekram från gammalmatte

Anne-Lise, blogg.mingard.se sa...

Vilka underbara bilder! Ha en fortsatt fin midsommarhelg!

Kram Anne-Lise.
http://blogg.mingard.se / www.siberianhuskies.se