onsdag 30 juni 2010

Syskonen Bus

Min mamma tycker om att ta kort på mig när jag sover... Jag förstår inte varför men vad ska man göra, det är ju bara att ställa upp som modell ju! Men hon är snäll som ser till att jag ligger skönt iaf.
Min egna fåtölj med huvudkudde!

Men ibland bara somnar man som man står...
Jag träffade någon konstig typ idag! Han väsnades massor och hade inte alls samma sociala kompetens som jag! Mycket ohyfsad, var han faktiskt! Blåste luft på mig och hade en jääääättelång hals som jagade mig över hela golvet! Och alla mina smulor som jag gömt för att kunna äta sen, åt HAN upp!! Nä, fy för sånna typer!! 

Här ser man bara halsen och munnen på honom, men han är gul och ful och väsnas och försökte även ta mina leksaker, men som ni ser, jag är modig, jag tog tillbaka dem!! Han vann inte denna gången och husse stoppade in honom i ett skåp sen - ha, där kan ha stå och skämmas!! Min husse sa att han heter Damm Sugare, vad är det för tokigt namn?? 

Idag fick jag syskonbesök! Mitt första! Det var min syrra Nelly och hennes människor, Cecilia och Rolle och hennes storasyster Becky som kom på besök. Och eftersom Nelly och jag är så snälla, så tog vi ut alla människorna på en promenad till parken, de behöver ju rastas ibland, de där 2-benta...

Min lillhusse gick fram till vår mamma och frågade: Mamma, vem är Scooby....?

Vi är så lika att vi till och med slickar oss om nosen samtidigt!

Ska vi hålla tass?

Vatten är gott!

Hej, söstra mi!

Nelly kom på en ny lek som jag ska testa i min vattenskål sen, hon var mycket effektiv på att tömma skålen, tyvärr tyckte inte alla människorna om att bli blöta? Men då får man väl flytta på sig då, detta är ju faktiskt MIN vattenskål och min syrra får göra vad hon vill med den!!

Hoppas vi snart träffas igen, söstra mi! Det var superkul idag!

Inga kommentarer: