fredag 9 juli 2010

Mamma-besök

Mamma var på besök här om dagen. Det var jätteroligt att se henne igen och visa henne så fint jag har det i mitt nya hem! Och det var roligt att se att mamma med trivdes här hemma hos oss - det gjorde min nya mamma mycket glad! Sen var det ju kul för människorna att träffas igen, husse och gammelhusse hade mycket att prata om och hörde inte ens när alla mina mammor skrek åt dem att stoppa Bonnie-mamman när hon snodde min godis!! Ja, det finns många mammor och hussar i min flock och det gör MIG till en lycklig vovve!!

I will follow you anywhere!!

Oavsett om du flyttat hemifrån eller inte - jag är FORTFARANDE din mamma!!

Fast jag ska nog visa dig att jag är stooora killen nu! Jag kan med brottas!!


Detta var gott!! Jag har aldrig smakat på en sån förut! Min Bonnie-mamma verkar med vilja ha den - hennes tog slut, hon vaktade mig som en hök och när jag råkade släppa den så fick vi alla jaga henne runt hela gården,  knas-mamma!!

Vi hade lite internskämt för oss när vi var inne - mamma drog ett urkul skämt!! Men jag tänker inte berätta det för er - ni förstår nog inte det ändå, det var ju ett hundskämt ju!!

Mamma, jag saknade dig när du åkte!! Min nya mamma sa att vi nog ses snart igen, men jag pep efter min Bonnie-mamma, hoppas du hörde mig så du vet hur mycket jag älskar dig!!
Pussen!!

1 kommentar:

Anne-Lise sa...

Du skriver bara för underbart i bloggen!!!

Kram Anne-Lise.